Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: ADC48331
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
1,810
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
FEBEST
BENDIX
FAG
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
IJS GROUP
A.B.S.
MAPCO
SPIDAN
MEYLE
MAGNETI MARELLI
FORMPART
FORMPART
JP GROUP
MASTER-SPORT
STELLOX
SAKURA
JAPKO
STELLOX
ASHIKA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
VEMA
KAMOKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FARE SA
AL-KO
MASTER-SPORT
NK
KAGER
TRISCAN
A.B.S.
GSP
GSP
OPTIMAL
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
Automotive Bearings
OEM
DELPHI
BORG & BECK
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
KAWE
KAWE
FREMAX
FREMAX
BTA
KANACO
BTA
BTA
BTA
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
BREDA LORETT
FERSA
NPS
NPS
MOOG
ASVA
MDR
MDR
MDR
PFI
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
SNR
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
VAICO
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
LYNXauto
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.