Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 62 92 9382
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
60,4
Diametru interior [mm]
32
Diametru exterior
129
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Filet interior (mm)
M12 x 1,25
Numar gauri
4
Tip constructiv lagar
Rulment cu role oscilant
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
1,78
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
IJS GROUP
IJS GROUP
MEYLE
FORMPART
FORMPART
DIEDERICHS
VEMA
A.B.S.
KLAXCAR FRANCE
DÜRER
PROFIT
PROFIT
MAPCO
MAPCO
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
IPD
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAXGEAR
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
STELLOX
SIDAT
FISPA
VEMA
KAMOKA
RUVILLE
OPTIMAL
AL-KO
OEM
FAG
TOPRAN
NK
NK
AUTEX
KAGER
TRISCAN
TRISCAN
GSP
GSP
Automotive Bearings
QH Talbros
DELPHI
BRT Bearings
BORG & BECK
COMLINE
MOOG
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FERSA
KEY PARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
PATRON
PATRON
PATRON
PATRON
PFI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
VAICO
VAICO
SKF
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.