Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 60 90 5526
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
35
Diametru interior [mm]
35
Diametru exterior
65
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,56
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
IJS GROUP
DIEDERICHS
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
KOSHIMO
KOSHIMO
A.B.S.
KLAXCAR FRANCE
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
IPD
AUTOMEGA
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
JP GROUP
SIDAT
FISPA
MAPCO
BUGIAD
EUROBRAKE
RUVILLE
FEBI BILSTEIN
KAMOKA
DÜRER
OEM
DÜRER
AL-KO
AL-KO
TOPRAN
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
ASAM
FAG
NK
NK
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
Automotive Bearings
QH Talbros
QH Talbros
DELPHI
DELPHI
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
PROFIT
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
BTA
FERSA
FERSA
MGA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KEY PARTS
STARLINE
QUINTON HAZELL
PATRON
PATRON
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
MOOG
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.