Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 50 90 5412
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
37
Diametru interior [mm]
39
Diametru exterior
72
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,638
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
SPIDAN
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
FEBI BILSTEIN
IJS GROUP
IJS GROUP
FORD
DIEDERICHS
FORD
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
A.B.S.
KLAXCAR FRANCE
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
AUTOMEGA
OPTIMAL
OPTIMAL
AUTOMEGA
IPD
MAXGEAR
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
DÜRER
STELLOX
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
FORD
OEM
VEMA
RUVILLE
FEBI BILSTEIN
KAMOKA
AL-KO
AL-KO
FORD
ASAM
FAG
MEYLE
MASTER-SPORT
NK
NK
NK
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
FORD USA
DELPHI
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
MOOG
MOOG
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
FERSA
FERSA
MGA
MGA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KEY PARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
SCT Germany
VAICO
SKF
SKF
SKF
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.