Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 40 85 0001
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
15
Diametru interior [mm]
29
Diametru interior [mm]
17
Diametru exterior
50
Diametru exterior
40
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Greutate (în kg)
0,274
Numar bucati necesare
2
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
SPIDAN
AUTOKIT
AUTOKIT
FEBI BILSTEIN
OSSCA
BENDIX
BENDIX
DAEWOO
DAEWOO
IJS GROUP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
ASHUKI
OPEL
A.B.S.
OPTIMAL
TOPRAN
PROFIT
SPIDAN
MAPCO
SPIDAN
IPD
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OEM
KRAFT AUTOMOTIVE
SAKURA
JAPKO
STELLOX
ASHIKA
DÜRER
RUVILLE
BUGIAD
EUROBRAKE
KAMOKA
MAGNETI MARELLI
MEYLE
AL-KO
ASAM
ASAM
FAG
NK
NK
NK
AUTEX
KAGER
KAGER
TRISCAN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DAEWOO
MASTER-SPORT
OPTIMAL
Automotive Bearings
DELPHI
BRT Bearings
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MOOG
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
FERSA
FERSA
FERSA
JAPANPARTS
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KEY PARTS
PFI
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
MDR
MOOG
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
AUTLOG
SCT Germany
SCT Germany
VAICO
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.