Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 32 92 4414
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
82
Diametru interior [mm]
29
Diametru exterior
126
Diametru exterior
72
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Filet interior (mm)
M14 x 1,5
Numar gauri
5
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
1,97
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
KAGER
OSSCA
AUTOKIT
BENDIX
MEYLE
OPTIMAL
IJS GROUP
JP GROUP
3RG
VEMA
FEBEST
KOSHIMO
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
FORMPART
IPD
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OEM
MAXGEAR
BIRTH
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
STELLOX
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
STELLOX
SIDAT
FISPA
CAUTEX
VEMA
EUROBRAKE
KAMOKA
KAMOKA
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
FARE SA
AL-KO
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
AUDI
SEAT
SKODA
AUDI
SEAT
ASAM
FAG
NK
AUTEX
KAGER
DÜRER
TRISCAN
A.B.S.
GSP
GSP
GSP
GSP
Automotive Bearings
QH Talbros
DELPHI
BUGIAD
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
MGA
BREDA LORETT
FERSA
KEY PARTS
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
MOOG
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
LYNXauto
FENOX
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.