Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 30 93 4800
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
45
Diametru interior [mm]
56
Diametru exterior
149,5
Diametru exterior
85
Diametru asezare gauri -? [mm]
12,5
Numar gauri
4
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Greutate (în kg)
3,85
Pas filet [mm]
1,5
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
AUTOKIT
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OPTIMAL
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
KOSHIMO
A.B.S.
FEBEST
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
FORMPART
IPD
IPD
AUTOMEGA
AUTOMEGA
OEM
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
SIDAT
FISPA
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
AL-KO
FAG
FAG
NK
AUTEX
AUTEX
KAGER
TRISCAN
GSP
GSP
Automotive Bearings
BEGEL Germany
BUGIAD
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
MGA
MGA
BREDA LORETT
FERSA
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
PATRON
PATRON
PFI
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
MOOG
ASVA
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
LYNXauto
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.