Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 26641
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Latime [mm]
37
Diametru interior [mm]
39
Diametru exterior
72
Dinamica frânare/conducere
pentru vehicule cu ABS
Articol extins/Info extins 2
cu senzor magnetic inelar integrat
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
ASHUKI
FORD
FORD
ASHUKI
FORD
JP GROUP
FORD
ASHUKI
FORD
FORD
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
KLAXCAR FRANCE
OEM
SPIDAN
SPIDAN
FORD USA
FORD USA
OPTIMAL
IPD
TOPRAN
IPD
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
VEMA
RUVILLE
KAMOKA
RUVILLE
FAG
FAG
MEYLE
MEYLE
NK
NK
AUTEX
AUTEX
TRISCAN
OPTIMAL
FORD USA
Automotive Bearings
Automotive Bearings
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
BREDA LORETT
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
KAWE
FREMAX
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
ASHUKI
ASHUKI
MOOG
QUINTON HAZELL
NIPPARTS
BRT Bearings
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
SNR
SNR
SNR
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
VAICO
VAICO
SKF
SKF
SKF
DENCKERMANN
DENCKERMANN
KAVO PARTS
METZGER
FORD
FORD
FORD

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.