Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 45356
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru interior [mm]
37
Diametru exterior
193
Filet exterior (mm)
M14 x 2
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
6,850
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
AUTOKIT
BENDIX
FORD
FORD
FORD
FORMPART
A.B.S.
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
AUTOMEGA
OPTIMAL
IPD
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
OEM
SWAG
RUVILLE
KAMOKA
AL-KO
MASTER-SPORT
FORD USA
FORD USA
FORD USA
FAG
MEYLE
NK
AUTEX
KAGER
TRISCAN
GSP
GSP
Automotive Bearings
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
MOOG
ASVA
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
MGA
BREDA LORETT
KEY PARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
PATRON
PATRON
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTLOG
VAICO
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
LYNXauto
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.