Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 31342
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
40
Diametru interior [mm]
35
Diametru exterior
62
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Greutate (în kg)
0,5
Numar bucati necesare
2
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
IJS GROUP
IJS GROUP
JP GROUP
A.B.S.
A.B.S.
OPTIMAL
OPTIMAL
TOPRAN
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
AUTOMEGA
OEM
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MASTER-SPORT
JAPKO
STELLOX
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
ASHIKA
OPEL
OPEL
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
AL-KO
NK
NK
NK
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
SWAG
TRISCAN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FEBEST
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
KANACO
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASHUKI
FERSA
FERSA
FERSA
FERSA
JAPANPARTS
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
QUINTON HAZELL
MDR
NIPPARTS
MOOG
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
SNR
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
NPS
MOOG
VAICO
VAICO
SKF
SKF
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
KAVO PARTS
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.