Rulment roata; lagar Marire poza

Rulment roata; lagar

OEM: 19769
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
23
Diametru interior [mm]
55
Diametru exterior
90
DIN/ISO
32011 XA
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Greutate (în kg)
0,57
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
EVOBUS
IVECO
MERCEDES-BENZ
SAMPA
IVECO
MEYLE
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
MERCEDES-BENZ
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
CHRYSLER
DODGE
PE Automotive
IVECO
OPTIMAL
SWAG
IVECO
ST-TEMPLIN
OEM
A.B.S.
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
OEM
FAG
FERSA
FAG
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OPTIMAL
OPTIMAL
KRAFT AUTOMOTIVE
SIDAT
FISPA
DT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
CHRYSLER
DODGE
AL-KO
CHRYSLER
DODGE
CHRYSLER
DODGE
IVECO
NK
NK
KAGER
KAGER
STELLOX
Automotive Bearings
BERGKRAFT
BERGKRAFT
BRT Bearings
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
FREMAX
SNR
FERSA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MOOG
QUINTON HAZELL
SNR
SNR
PROCODIS FRANCE
TIMKEN
VAICO
SKF
MOOG
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.