Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 14615
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
116
Latime [mm]
87
Diametru interior [mm]
26
Diametru interior [mm]
56,38
Diametru exterior
120
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Tip constructiv lagar
Rulment cu bile unghiular
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
2,5
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
SPIDAN
OSSCA
AUTOKIT
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
IJS GROUP
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
OEM
OPEL
KOSHIMO
A.B.S.
OPTIMAL
FORMPART
TOPRAN
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
AUTOMEGA
IPD
MAXGEAR
BIRTH
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
STELLOX
SIDAT
FISPA
VEMA
RUVILLE
EUROBRAKE
KAMOKA
STANDARD
MEYLE
AL-KO
ASAM
FAG
NK
AUTEX
KAGER
TRISCAN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GSP
GSP
SWAG
STANDARD
Automotive Bearings
STANDARD
DELPHI
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
MGA
BREDA LORETT
FERSA
KEY PARTS
STANDARD
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
MOOG
PATRON
PATRON
PFI
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
DOYEN
VAICO
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
LYNXauto
METZGER
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.