Rulment roata Marire poza

Rulment roata

OEM: 12691
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
21,5
Diametru interior [mm]
50
Diametru exterior
80
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Greutate (în kg)
0,38
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
BENDIX
BENDIX
MEYLE
IJS GROUP
IJS GROUP
MEYLE
MEYLE
OEM
MASTER-SPORT
A.B.S.
DÜRER
KLAXCAR FRANCE
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
AUTOMEGA
IPD
IPD
PFI
FERSA
MAXGEAR
MAXGEAR
CITROËN
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
RUVILLE
RUVILLE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
FIAT
SIDAT
FISPA
EUROBRAKE
KAMOKA
AL-KO
OPTIMAL
OPTIMAL
ASAM
SWAG
FAG
FAG
TOPRAN
NK
NK
AUTEX
AUTEX
KAGER
KAGER
MASTER-SPORT
TRISCAN
TRISCAN
Automotive Bearings
DELPHI
DELPHI
BRT Bearings
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
BTA
FERSA
FERSA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
PATRON
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
SNR
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
AUTOTEAM
CALIBER
CALIBER
KM International
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.