Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: 03674
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
15
Diametru interior [mm]
29
Diametru interior [mm]
19
Diametru exterior
50
Diametru exterior
40
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,254
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
SPIDAN
OSSCA
AUTOKIT
OEM
BENDIX
BENDIX
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
MEYLE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
IJS GROUP
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
DIEDERICHS
KOSHIMO
AUDI
SEAT
A.B.S.
PROFIT
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
MAPCO
IPD
AUTOMEGA
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
STELLOX
SIDAT
FISPA
VEMA
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
BUGIAD
EUROBRAKE
RUVILLE
KAMOKA
AL-KO
ASAM
FAG
NK
AUTEX
DÜRER
KAGER
TRISCAN
SWAG
Automotive Bearings
AUDI
SEAT
MOOG
DELPHI
DELPHI
BRT Bearings
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
BREDA LORETT
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
FERSA
FERSA
MGA
BREDA LORETT
KEY PARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
DOYEN
SCT Germany
VAICO
VAICO
SKF
DENCKERMANN
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.