Set rulment roata Marire poza

Set rulment roata

OEM: FE11420
Cod webshop: W02622880
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Latime [mm]
37
Diametru interior [mm]
25
Diametru exterior
52
Tip constructiv lagar
Rulment cu role conice
Partea de montare
Axa spate ambele parti
Greutate (în kg)
0,521
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
AUTOKIT
BENDIX
DÜRER
KLAXCAR FRANCE
PROFIT
MAPCO
SPIDAN
SPIDAN
AUTOMEGA
IPD
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
BENDIX
CITROËN
PEUGEOT
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
SIDAT
FISPA
VEMA
KAMOKA
BENDIX
RUVILLE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
AL-KO
SWAG
FAG
TOPRAN
IJS GROUP
SPIDAN
NK
AUTEX
KAGER
TRISCAN
MASTER-SPORT
Automotive Bearings
QH Talbros
DELPHI
BRT Bearings
MEYLE
BORG & BECK
COMLINE
MOOG
MOOG
BREDA LORETT
BREDA LORETT
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
LEMFÖRDER
FLENNOR
KAWE
FREMAX
BTA
BTA
FERSA
MGA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KEY PARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
STARLINE
QUINTON HAZELL
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KOSHIMO
SNR
PROCODIS FRANCE
AUTOTEAM
CALIBER
KM International
AUTLOG
VAICO
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
METZGER
A.B.S.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.