Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: R1530
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
pe ambele parti
Spirala conica
1/10
Dimensiune conus [mm]
24
Dimensiune conus [mm]
21,5
Incarcare date...
PE Automotive
PE Automotive
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
BENDIX
LEMFÖRDER
ST-TEMPLIN
FRAP
SAMPA
AUGER
BOSAL
TOPRAN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ZF Parts
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TRW
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAPCO
ROTA
SIDEM
SIDEM
MEYLE
MEYLE
A.B.S.
A.B.S.
PE Automotive
VEMA
DYS
SERCA
SERCA
OMG
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
KRAFT AUTOMOTIVE
IRB
TIMKEN
SPIDAN
TALOSA
KLAXCAR FRANCE
NK
AUGROS
SASIC
FRAP
DT
DT
CECAUTO
BENDIX
TRISCAN
KAGER
SASIC
SASIC
RUVILLE
RTS
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
SACHS
BIRTH
DENCKERMANN
FIRST LINE
MOOG
FLENNOR
KAWE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
TRW
TRW
TRW
MONROE
METZGER
REDAELLI RICAMBI
MOPROD
MOOG
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OEM
MGA
HERTH+BUSS ELPARTS
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
A.P.
DELPHI
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.