Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: T895-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,728
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
KSP
PEX
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
FRAP
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
TOYOTA
VEMA
FEBI BILSTEIN
TOYOTA
VEMA
MEYLE
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
OCAP
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
SPIDAN
TOYOTA
SIDEM
SIDEM
SPIDAN
SIDEM
TOYOTA
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
NK
NK
sbs
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
METZGER
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
TOYOTA
JAPKO
TOYOTA
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
SASIC
SASIC
RUVILLE
TOYOTA
RUVILLE
RTS
RTS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
CTR
BIRTH
BIRTH
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TOYOTA
TRW
TRW
TOYOTA
MONROE
MONROE
JAPANPARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
555
555
KAVO PARTS
KAWE
KAVO PARTS
FAI
FAI AutoParts
FAI
FAI AutoParts
FAI
INDELDIS KX 7
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
NPS
METZGER
OEM
DELPHI
DELPHI
TOYOTA
MOOG
TOYOTA
MOOG
TOYOTA
MOOG
VEMO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.