Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 1461-3005
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
ADC48609
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
1,277
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
OCAP
OCAP
PEX
PEX
OEM
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
FAI
MITSUBISHI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
MITSUBISHI
VEMA
MEYLE
MITSUBISHI
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
SPIDAN
SPIDAN
MITSUBISHI
OCAP
NK
sbs
NK
sbs
METZGER
METZGER
SIDEM
SIDEM
MITSUBISHI
ASHIKA
ASHIKA
MITSUBISHI
JAPKO
JAPKO
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
SASIC
RUVILLE
MITSUBISHI
RTS
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
JAPANPARTS
MITSUBISHI
COMLINE
COMLINE
CTR
BIRTH
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
TRW
TRW
MITSUBISHI
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
NPS
MITSUBISHI
METZGER
MOOG
MITSUBISHI
MOOG
MOOG
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
555
KAVO PARTS
KSP
KAVO PARTS
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI
DELPHI
DELPHI
MITSUBISHI
VEMO
VEMO
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.