Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

RTS
OEM: 93-00406-056
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
partea de jos
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Numar pistoane
2
Alezaj-? 1 [mm]
10
Diametru exterior 2 [mm]
16
Greutate (în kg)
0,52
Incarcare date...
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
OCAP
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ASHUKI
MEYLE
MAPCO
KAPIMSAN
KAPIMSAN
KAPIMSAN
FRAP
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
DYS
VEMA
VEMA
SERCA
SERCA
SASIC
SASIC
TIMKEN
SPIDAN
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
AEC
NK
AEC
NK
NK
ASHIKA
NISSAN
SIDEM
SIDEM
IR
SWAG
TOPRAN
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
RENAULT
METZGER
FRAP
CECAUTO
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
BORG & BECK
BORG & BECK
BUGIAD
BIRTH
BIRTH
DENCKERMANN
DITAS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FP DIESEL
FORTUNE LINE
FP DIESEL
FORTUNE LINE
FP DIESEL
FORTUNE LINE
OPTIMAL
OPTIMAL
IR
NIPPARTS
TRW
FEDERAL MOGUL
MONROE
MONROE
JAPKO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Benelux
REDAELLI RICAMBI
METZGER
MOOG
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
CITROEN/PEUGEOT
MOTAQUIP
CITROEN/PEUGEOT
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.