Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: FBJ5314
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
BENDIX
ASHIKA
PEX
PEX
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
OCAP
OCAP
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
SPIDAN
TALOSA
MAPCO
NK
sbs
NK
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
METZGER
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
SASIC
TOPRAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
LEMFÖRDER
TRISCAN
METZGER
SIDEM
SIDEM
SIDEM
KAGER
KAGER
SWAG
SWAG
METZGER
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
RTS
DITAS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BOGE
SACHS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COMLINE
CTR
BIRTH
DITAS
OEM
FLENNOR
FLENNOR
FLENNOR
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
UNIPART
SOLID AUTO (UK)
NPS
METZGER
MOOG
MOOG
MOOG
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
LUCAS
MONROE
MONROE
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
MOPROD
MOOG
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
555
KAVO PARTS
MGA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
UNIPART
VAICO
VEMO
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.