Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 82 93 4666
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
65
Material
otel
Suprafata
fosfatat
Articol extins/Info extins 2
cu inel siguranta
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Cap bolt-? [ mm ]
20
Greutate (în kg)
0,36
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
FEBEST
ASVA
FEBEST
BENDIX
OCAP
ASMETAL
ASHUKI
ASHUKI
SOMORA
A.B.S.
VEMA
3RG
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
UNIGOM
UNIGOM
TALOSA
FRAP
FORMPART
FORMPART
FORMPART
SPIDAN
SPIDAN
SIDEM
MASTER-SPORT
SIDEM
JP GROUP
NK
SPIDAN
SPIDAN
NK
NK
MAPCO
NISSAN
NISSAN
RENAULT
RENAULT
STELLOX
METZGER
MAGNETI MARELLI
ORIGINAL IMPERIUM
ASHIKA
JAPKO
ASHIKA
JAPKO
STELLOX
OEM
SIDEM
SIDEM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
AYD
RTS
RUVILLE
RTS
RTS
RTS
AYD
KAMOKA
KAMOKA
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
JAPANPARTS
BIRTH
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FENOX
COMLINE
DENCKERMANN
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
G.U.D
G.U.D
G.U.D
IPS Parts
TRW
KEY PARTS
MONROE
MONROE
MONROE
MONROE
MDR
MDR
NPS
FEBEST
FEBEST
MOOG
RIW
RIW
RIW
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FARE SA
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.