Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 70 92 2267
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M16 x 1,5
Dimensiune conus [mm]
17,3
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
0,700
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OCAP
OCAP
BENDIX
ASMETAL
ASMETAL
FIAT
FIAT
FIAT
FRAP
STARLINE
STARLINE
MAPCO
MAPCO
ROTA
FORMPART
FORMPART
FORMPART
FORMPART
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VEMA
PROFIT
PROFIT
FRAP
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
VEMA
LEMFÖRDER
FEBEST
FRAP
FRAP
MAGNETI MARELLI
3RG
3RG
CITROËN
PEUGEOT
OCAP
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
SIDEM
SIDEM
METZGER
METZGER
SPIDAN
EUROBRAKE
SASIC
SASIC
ASAM
OEM
MAXGEAR
TOPRAN
TRISCAN
TRISCAN
METZGER
METZGER
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
BIRTH
BIRTH
DENCKERMANN
DENCKERMANN
FIRST LINE
FIRST LINE
RIW
RIW
MOOG
MOOG
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
AUTLOG
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
TRW
KEY PARTS
KEY PARTS
MONROE
MONROE
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
MGA
FAI AutoParts
FAI AutoParts
FAI AutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.