Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 30 78 0017
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
partea de jos
Greutate (în kg)
0,376
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OSSCA
FEBI BILSTEIN
OCAP
OCAP
BENDIX
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
TOPRAN
ASMETAL
FRAP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MEYLE
DIEDERICHS
DIEDERICHS
DIEDERICHS
FRAP
VEMA
VEMA
VEMA
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
PROFIT
FEBEST
VEMA
FORMPART
AUTOMEGA
OEM
LEMFÖRDER
3RG
FEBI BILSTEIN
SEAT
SEAT
STARLINE
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
SPIDAN
TALOSA
KLAXCAR FRANCE
NK
STELLOX
STELLOX
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
SIDEM
REDAELLI RICAMBI
ASAM
MAXGEAR
TRISCAN
METZGER
KAGER
SASIC
RUVILLE
AYD
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
FENOX
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
FORTUNE LINE
OPTIMAL
G.U.D
TRW
KEY PARTS
MONROE
PATRON
QH Talbros
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
FARE SA
MGA
FAI AutoParts
DELPHI
VAICO
VAICO
MOOG
RIW
RIW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.