Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 42422
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Deschidere cheie
17
Tip legatura
brat suspensie
Partea de montare
deasupra
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Greutate (în kg)
0,27
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BENDIX
BENDIX
ASVA
ASVA
FEBEST
ASVA
ASVA
FEBEST
OCAP
OCAP
ASHUKI
DIEDERICHS
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
VEMA
KLOKKERHOLM
KLOKKERHOLM
MEYLE
MEYLE
MEYLE
FORMPART
JP GROUP
JP GROUP
TALOSA
TALOSA
OEM
MAPCO
MASTER-SPORT
MAPCO
MASTER-SPORT
NK
NK
MAPCO
MASTER-SPORT
SIDEM
SPIDAN
SPIDAN
STELLOX
STELLOX
EUROBRAKE
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
ASHIKA
MAXGEAR
MAXGEAR
JAPKO
JAPKO
SWAG
TRISCAN
KAGER
KAGER
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
JAPANPARTS
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
DJ PARTS
DJ PARTS
DJ PARTS
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
G.U.D
G.U.D
YAMATO
NIPPARTS
YAMATO
YAMATO
YAMATO
TRW
MONROE
MONROE
MONROE
NPS
ASHUKI
ASHUKI
MDR
MDR
RIW
RIW
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.