Articulatie sarcina/ghidare Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare

OEM: 23243
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Filet exterior (mm)
M14 x 1,5
Filet exterior (mm)
M12 x 1,25
Suprafata
zincat
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Partea de montare
axa fata jos
Partea de montare
pe ambele parti
Greutate (în kg)
0,600
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASVA
ASVA
OCAP
OCAP
OCAP
BENDIX
BENDIX
ASMETAL
ASHUKI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MASTER-SPORT
FRAP
FRAP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VEMA
PROFIT
OEM
VEMA
MEYLE
MEYLE
LEMFÖRDER
OCAP
FORMPART
FORMPART
SAKURA
TOYOTA
TOYOTA
SPIDAN
SIDEM
SPIDAN
SIDEM
TALOSA
TALOSA
JP GROUP
JP GROUP
MAPCO
NK
NK
STELLOX
STELLOX
STELLOX
STELLOX
ASHIKA
JAPKO
METZGER
METZGER
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
SWAG
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
KAGER
SASIC
STARLINE
STARLINE
RUVILLE
RUVILLE
AYD
AYD
RTS
RTS
KAMOKA
KAMOKA
DITAS
DITAS
BORG & BECK
BORG & BECK
FENOX
JAPANPARTS
LYNXauto
LYNXauto
COMLINE
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DITAS
DJ PARTS
DJ PARTS
ASHUKI
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
G.U.D
YAMATO
YAMATO
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
TRW
MONROE
MONROE
JAPANPARTS
MDR
MDR
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
FARE SA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FAI AutoParts
FAI AutoParts
NPS
REDAELLI RICAMBI
ASHUKI
FEBEST
DELPHI
DELPHI
RIW
RIW
RIW
MOOG
MOOG
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.