Articulatie sarcina/ghidare MITSUBISHI L200/PAJERO/PAJERO SPORT 2,5TD/2,8TD/3,0 Marire poza

Articulatie sarcina/ghidare MITSUBISHI L200/PAJERO/PAJERO SPORT 2,5TD/2,8TD/3,0

OEM: ADC48610
Cod webshop: W02343489
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 107.46 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Numar articol par
ADC48609
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Partea de montare
partea de jos
Partea de montare
Axa fata dreapta
Greutate (în kg)
1,277
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BENDIX
ASVA
VEMA
PROFIT
MEYLE
FRAP
FORMPART
JPGROUP
SPIDAN
TALOSA
TALOSA
NK
OCAP
STELLOX
STELLOX
STELLOX
METZGER
MAGNETIMARELLI
MAXGEAR
SIDEM
ASHIKA
JAPKO
ASHUKI
STARLINE
STARLINE
TRISCAN
KAGER
RUVILLE
AYD
RTS
KAMOKA
DITAS
BORG&BECK
LEMFÖRDER
JAPANPARTS
LYNXauto
COMLINE
BIRTH
DENCKERMANN
DJPARTS
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
LEMFÖRDER
OPTIMAL
G.U.D
IPSParts
YAMATO
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
TRW
MONROE
NPS
MITSUBISHI
MASTER-SPORT
MDR
RIW
MOOG
MITSUBISHI
KAISHIN
MITSUBISHI
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QHTalbros
KAVOPARTS
MGA
FAIAutoParts
DELPHI
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
MAPCO
MOTAQUIP
A.B.S.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.