Rola ghidare/conducere, curea distributie Marire poza

Rola ghidare/conducere, curea distributie

OEM: 0342-3205
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,4
Actionare rola intinzatoare
manual
Latime [mm]
32
Numar bucati necesare
1
Diametru interior [mm]
10
de la domeniu fascicula [mm]
60
Incarcare date...
OEM
OPTIMAL
HEPU
IPD
IPD
OPTIBELT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
LEMFÖRDER
MITSUBISHI
HYUNDAI
KIA
MAPCO
MAPCO
MAPCO
HYUNDAI
MITSUBISHI
HYUNDAI
MITSUBISHI
HYUNDAI
MITSUBISHI
HYUNDAI
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
ASHIKA
MITSUBISHI
HYUNDAI
ASHIKA
JAPKO
LuK
INA
RUVILLE
MITSUBISHI
HYUNDAI
GK
AUTEX
VEMA
AUTEX
SPIDAN
MITSUBISHI
HYUNDAI
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DAYCO
DAYCO
JAPANPARTS
MITSUBISHI
HYUNDAI
JAPANPARTS
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KDP
FLENNOR
FLENNOR
SNR
LPR
GMB
NPS
HUTCHINSON
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MITSUBISHI
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
NPS
MITSUBISHI
HYUNDAI
MITSUBISHI
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MITSUBISHI
GATES
GATES
FAI AutoParts
TIMKEN
VEMO
CONTITECH
CONTITECH
SKF
MITSUBISHI
HYUNDAI
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.