Rola ghidare/conducere, curea distributie Marire poza

Rola ghidare/conducere, curea distributie

OEM: 82 03 0008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
60,5
Diametru interior [mm]
10
Diametru exterior
60
Material
metal
Greutate (în kg)
0,320
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
ASHUKI
ASHUKI
AUTOKIT
OPTIMAL
FEBI BILSTEIN
SAKURA
NISSAN
NISSAN
NISSAN
HEPU
IPD
HEPU
IPD
MAPCO
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
ASHIKA
JAPKO
CALIBER
INA
INA
RUVILLE
RUVILLE
CALIBER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VEMA
AUTEX
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
OPTIBELT
OEM
TRISCAN
TRISCAN
AUTOTEAM
AUTOTEAM
DAYCO
DAYCO
JAPANPARTS
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KM International
KM International
FLENNOR
FLENNOR
SNR
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LPR
ROULUNDS RUBBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NTN
NTN
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
MDR
NPS
NPS
LYNXauto
LYNXauto
BRT Bearings
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
KLAXCAR FRANCE
GATES
FAI AutoParts
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
VAICO
CONTITECH
CONTITECH
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.