Rola ghidare/conducere, curea distributie Marire poza

Rola ghidare/conducere, curea distributie

OEM: 80 92 1787
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
32
Diametru interior [mm]
10
Diametru exterior
60
Material
metal
Greutate (în kg)
0,378
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
STELLOX
ASHUKI
AUTOKIT
OPTIMAL
PROFIT
FEBEST
HEPU
IPD
OPTIBELT
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
MAPCO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
VOLVO
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
JP GROUP
CALIBER
CAFFARO
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
ASHIKA
JAPKO
INA
RUVILLE
MAGNETI MARELLI
GK
AUTEX
VEMA
SPIDAN
SPIDAN
OEM
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
AUTOTEAM
DAYCO
JAPANPARTS
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KM International
FLENNOR
SNR
PROCODIS FRANCE
LPR
ROULUNDS RUBBER
NPS
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
BREDA LORETT
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MDR
LYNXauto
BRT Bearings
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
AUTLOG
GATES
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
VAICO
CONTITECH
SKF
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.