rola intinzator,curea distributie Marire poza

rola intinzator,curea distributie

OEM: 70 03 0004
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
34
Diametru exterior
63,75
Material
metal
Greutate (în kg)
0,43
Numar bucati necesare
1
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
IVECO
IVECO
IVECO
AUTOKIT
AUTOKIT
IVECO
IVECO
CALIBER
CALIBER
CALIBER
IVECO
FEBI BILSTEIN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPTIMAL
OPTIMAL
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
HEPU
IPD
LEMFÖRDER
IPD
BOSCH
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OPTIBELT
OPTIBELT
OPEL
VEMA
VEMA
FIAT
IVECO
FIAT
RENAULT
INA
MAXGEAR
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
AUTEX
VEMA
VEMA
SPIDAN
SPIDAN
OEM
TOPRAN
IVECO
DT
TRISCAN
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FIAT
FIAT
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
LPR
BREDA LORETT
BREDA LORETT
JC PREMIUM
KM International
KM International
KM International
FLENNOR
SNR
PROCODIS FRANCE
HUTCHINSON
ROULUNDS RUBBER
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
STARLINE
KLAXCAR FRANCE
GATES
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
ROULUNDS RUBBER
VAICO
CONTITECH
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.