rola intinzator,curea distributie Marire poza

rola intinzator,curea distributie

OEM: 06688
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
20
Diametru interior [mm]
10
Diametru exterior
72
Material
metal
Greutate (în kg)
0,3
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
AUDI
PORSCHE
SEAT
PORSCHE
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUTOKIT
STELLOX
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUDI
PORSCHE
SEAT
AUDI
PORSCHE
SEAT
CALIBER
OEM
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OPTIMAL
MEYLE
MEYLE
TOPRAN
OPTIBELT
LEMFÖRDER
PROFIT
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
3RG
HEPU
IPD
HEPU
IPD
SASIC
OPTIBELT
BOSCH
MAPCO
SWAG
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAPCO
INA
INA
MAXGEAR
RUVILLE
RUVILLE
GK
AUTEX
AUTEX
VEMA
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
TRISCAN
LASO
AUTOTEAM
LPR
AUTOTEAM
DAYCO
ROULUNDS RUBBER
CALIBER
ROULUNDS RUBBER
BREDA LORETT
KM International
KM International
FLENNOR
PROCODIS FRANCE
SNR
HUTCHINSON
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
LYNXauto
PATRON
PFI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
STARLINE
AUTLOG
KLAXCAR FRANCE
GATES
ROULUNDS RUBBER
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
VAICO
CONTITECH
CONTITECH
SKF
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.