rola intinzator,curea distributie MITSUBISHI L300 2,5D 86- Marire poza

rola intinzator,curea distributie MITSUBISHI L300 2,5D 86-

OEM: ADC47612
Cod webshop: W02126779
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Greutate (în kg)
0,614
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
PEMEBLA
AUTOKIT
HEPU
IPD
HEPU
IPD
BOSCH
LEMFÖRDER
MAPCO
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
AUTOKIT
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
JPGROUP
CALIBER
CALIBER
JPGROUP
KLAXCARFRANCE
KLAXCARFRANCE
ASHIKA
STELLOX
JAPKO
INA
MAXGEAR
RUVILLE
MAGNETIMARELLI
AUTEX
AUTEX
VEMA
SPIDAN
ASHUKI
SPIDAN
TOPRAN
TRISCAN
OPTIBELT
AUTOTEAM
AUTOTEAM
DAYCO
JAPANPARTS
ROULUNDSRUBBER
ROULUNDSRUBBER
FEBEST
BREDALORETT
KAVOPARTS
LPR
KMInternational
KMInternational
FLENNOR
SNR
PROCODISFRANCE
HUTCHINSON
IPSParts
OPTIMAL
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
BREDALORETT
BREDALORETT
PROCODISFRANCE
PROCODISFRANCE
LUCASENGINEDRIVE
LUCASENGINEDRIVE
NPS
MITSUBISHI
PROFIT
MITSUBISHI
MDR
PEMEBLA
LYNXauto
BRTBearings
PARTS-MALL
PATRON
PFI
QUINTONHAZELL
QHTalbros
PROFIT
STARLINE
AUTLOG
AUTLOG
GATES
FAIAutoParts
TREVIAUTOMOTIVE
TREVIAUTOMOTIVE
BREDALORETT
VAICO
CONTITECH
DÜRER
SKF
METZGER
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.