Bucsa, bara stabilizatoare Marire poza

Bucsa, bara stabilizatoare

OEM: 6917
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
26
Diametru interior [mm]
12
Diametru exterior
26
Material
Cauciuc/Metal
Greutate (în kg)
0,035
Atentie la informatii de service
Incarcare date...
SAMPA
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PE Automotive
PETERS
FA1
PE Automotive
MEYLE
METALCAUCHO
MEYLE
MEYLE
ST-TEMPLIN
CHRYSLER
DODGE
FEBI BILSTEIN
FA1
SWAG
TOPRAN
TRW
JP GROUP
TOPRAN
SPIDAN
JP GROUP
OCAP
FIRST LINE
FA1
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
PE Automotive
CAUTEX
ST-TEMPLIN
ROTA
TOPRAN
SASIC
BIRTH
MALÒ
A.B.S.
AUDI
MERCEDES-BENZ
VAG
VAICO
VEMO
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAPCO
MEYLE
MEYLE
ORIGINAL IMPERIUM
SPIDAN
ST-TEMPLIN
KRAFT AUTOMOTIVE
3RG
CHRYSLER
DODGE
DODGE
LUO'S
JP GROUP
AUGER
AUGROS
METZGER
LEMFÖRDER
HUTCHINSON
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BSG
OEM
MERCEDES-BENZ
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
CORTECO
SEM LASTIK
TRISCAN
SIDEM
BOGE
RUVILLE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BEGEL Germany
BUGIAD
BSG
BORG & BECK
DENCKERMANN
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
MOOG
MONROE
MOOG
MOOG
MOOG
MOOG
DELPHI
VAICO
VEMO
METZGER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.