Bucsa, bara stabilizatoare Marire poza

Bucsa, bara stabilizatoare

OEM: 16-14 615 0003
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Unitate de calitate
set
Diametru interior [mm]
22
Partea de montare
Axa fata stanga
Partea de montare
Axa fata dreapta
Incarcare date...
CAUTEX
CAUTEX
Metalcaucho
Metalcaucho
MAGNETI MARELLI
BENDIX
BENDIX
OCAP
PEX
OCAP
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
DIEDERICHS
ASHUKI
MALÒ
MALÒ
ASHUKI
CORTECO
CORTECO
FRAP
VEMA
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
LUO'S
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
SASIC
SASIC
SPIDAN
SPIDAN
SASIC
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
BIRTH
KLAXCAR FRANCE
TALOSA
GSP
NK
METZGER
BIRTH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
SWAG
SWAG
TOPRAN
TOPRAN
LUO'S
LUO'S
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
SIDEM
SIDEM
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
BOGE
RTS
RUVILLE
RUVILLE
KAMOKA
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
COMLINE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
OPTIMAL
OPTIMAL
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
FLENNOR
KAWE
FIRST LINE
FIRST LINE
FORTUNE LINE
FORTUNE LINE
YAMATO
TRW
MONROE
OEM
MAGNETI MARELLI
RIW
DEEZA
MOOG
MOOG
MOOG
RIW
FAI AutoParts
STC
STC
DELPHI
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.