Bucsa, bara stabilizatoare Marire poza

Bucsa, bara stabilizatoare

OEM: 12164
Cod webshop: W02202310
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 16.89 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Material
Cauciuc/Metal
Partea de montare
Axa fata ambele parti
Partea de montare
exterior
Marcaj culoare
galben
Greutate (în kg)
0,100
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
OEM
CAUTEX
Metalcaucho
MEYLE
MEYLE
FARESA
MALÒ
3RG
CORTECO
FRAP
PROFIT
VEMA
MAGNETIMARELLI
ASMETAL
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
AUTOMEGA
ORIGINALIMPERIUM
MAPCO
STARLINE
UNIGOM
BENDIX
SPIDAN
KRAFTAUTOMOTIVE
JPGROUP
JPGROUP
KLAXCARFRANCE
TALOSA
GSP
NK
METZGER
NISSAN
OCAP
BIRTH
STELLOX
EUROBRAKE
HUTCHINSON
MAGNETIMARELLI
SWAG
TOPRAN
ASAM
MAXGEAR
RENAULT
OCAP
TRISCAN
KAGER
BOGE
RTS
RUVILLE
KAMOKA
BORG&BECK
LYNXauto
COMLINE
DENCKERMANN
ASHIKA
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
FIRSTLINE
FLENNOR
KAWE
AUTLOG
JAPKO
FORTUNELINE
G.U.D
HERTH+BUSSJAKOPARTS
YAMATO
TRW
KEYPARTS
MONROE
MDR
NIPPARTS
DÜRER
DIEDERICHS
PATRON
MOOG
RIW
JAPANPARTS
KAVOPARTS
FAIAutoParts
STC
DELPHI
VAICO
OEM
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.