Regulator, alternator Marire poza

Regulator, alternator

OEM: 2390016
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
BOSCH
Dimanetru suport [mm]
28
Tip alternator
Regulator alternator, reglare negativa
Voltaj [V]
12
Tensiune de lucru [V]
14,1
Rezistenta rotor [Ohmi]
120
Numar generator
Am KFZ ermitteln!
Incarcare date...
SEAT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
OEM
AUDI
VAG
AUDI
AUDI
MONARK
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
OEM
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FERRARI
BMW
BMW
HITACHI
VOLVO
VOLVO
OEM
BREMI
BMW
BMW
BMW
BMW
OEM
LUCAS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
OEM
OEM
OEM
DAF
VOLVO
OEM
OEM
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
OEM
OEM
HELLA
FIAT
LANCIA
FIAT / LANCIA
OEM
IVECO
MAGIRUS-DEUTZ
DEUTZ-FAHR
IVECO
MAGIRUS-DEUTZ
DEUTZ-FAHR
MONARK
SAAB
SAAB
SAAB
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PORSCHE
PORSCHE
MAGNETI MARELLI
CITROËN
TALBOT
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
OEM
NEW ERA
OEM
OEM
OEM
OEM
STANDARD
OEM
OEM
OEM
OEM
OEM
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.