Regulator, alternator Marire poza

Regulator, alternator

OEM: 2390011
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Restrictiile producatorului
BOSCH
Dimanetru suport [mm]
14
Tip alternator
Regulator alternator, reglare negativa
Voltaj [V]
12
Tensiune de lucru [V]
14,5
Numar generator
Am KFZ ermitteln!
Numar generator
0120335006
Numar generator
0120335011
Numar generator
0120335012
Numar generator
0123110007
Numar generator
0123310010
Numar generator
0123310011
Numar generator
0123310012
Numar generator
0123310013
Numar generator
0123310051
Numar generator
0986038710
Numar generator
0986038720
Incarcare date...
DEUTZ-FAHR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HITACHI
OEM
OEM
NISSAN
OEM
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
HELLA
MAGNETI MARELLI
FIAT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
FIAT
CITROËN
CITROËN
FIAT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
OEM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
OEM
OEM
OEM
OEM
OEM
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.