buson,radiator Marire poza

buson,radiator

OEM: ADH29902
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Presiune de deschidere [bar]
1,1
Greutate (în kg)
0,040
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OSSCA
Metalcaucho
ASHUKI
MALÒ
MALÒ
CITROËN
PEUGEOT
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
DAIHATSU
SUBARU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
FARE SA
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JAPKO
SUBARU
SUBARU
SUBARU
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FIAT
AKS DASIS
STANDARD
STANDARD
BIRTH
3RG
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
DIEDERICHS
BIRTH
CAUTEX
CAUTEX
OEM
MAZDA
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
BGA
BGA
KAVO PARTS
KAVO PARTS
NPS
ASHUKI
QUINTON HAZELL
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
NPS
ASHUKI
IPS Parts
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
STANDARD
STANDARD
MAZDA
NPS
MITSUBISHI
MDR
MDR
MDR
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
CALORSTAT by Vernet
GATES
GATES
GATES
MOTORAD
MOTORAD
STC
MOTORAD
FARE SA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.