Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Marire poza
Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90- Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90-

Radiator, racire motor FIAT DUCATO 1,9/2,5D 90-

OEM: 52035
Cod webshop: W02391863
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 425.70 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Material
aluminiu
Latime [mm]
400
Înaltime [mm]
663
Grosime [mm]
25
Incarcare date...
OEM
FRIGAIR
FRIGAIR
PEUGEOT
TALBOT
PEUGEOT
TALBOT
VANWEZEL
CITROËN
FIAT
FIAT
ALFAROMEO
FIAT
4SEASONS
CITROËN
FIAT
NISSENS
NISSENS
VALEO
CITROËN
FIAT
FIAT
VALEO
4SEASONS
HELLA
HELLA
DENSO
DENSO
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
AVAQUALITYCOOLING
JDEUS
JDEUS
CITROËN
4SEASONS
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
AVA QUALITY COOLING
AURADIA
CITROËN
CITROËN
NRF
CITROËN
4SEASONS
NRF
4SEASONS
CITROËN
PEUGEOT
TALBOT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.