Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara Marire poza
Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara

Bujie incandescenta; Bujie incandescenta, incalzire auxiliara

OEM: GN857
Cod webshop: W02111811
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 2
Pret: 39.15 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Tensiune [V]
11
Tipuri conectoare
M5/3Nm
Spirala conica
63
Dimensiune filet
M 12x1,25
Lungime totala [mm]
58
Deschidere cheie
12 mm
Moment strangere [Nm]
22
Amperaj [A]
14
Varianta bujii incandescente
capacitate de postincandescenta
Varianta bujii incandescente
bujie incandescenta tip-creion
Adancime montaj [mm]
21
Moment incovoiere [Nm]
45
Tipuri conectoare
M5 / 3Nm
Spirala conica
63Dg
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
NISSAN
LETRIKA
NGK
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
ACDelco
VOLVO
FEBIBILSTEIN
ACDelco
HERTH+BUSSELPARTS
HERTH+BUSSELPARTS
NGK
BOSCH
NGK
NGK
ACDelco
ACDelco
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
NGK
RENAULT
RENAULT
BOSCH
BOSCH
INTERMOTOR
INTERMOTOR
INTERMOTOR
IFA
OEM
RENAULT
GENERALMOTORS
MONARK
MONARK
BOSCH
MONARK
VALEO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
DELPHI
DENSO
DENSO
NGK
NGK
BOSCH
NGK
CITROËN
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
OEM
EYQUEM
MITSUBISHI
CITROEN/PEUGEOT
BOSCH
EYQUEM
BOSCH
MAGNETIMARELLI
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK
BOSCH
NGK
NGK
NGK
NGK
NGK

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.