Pompa combustibil Marire poza

Pompa combustibil

OEM: 29465
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Mod de operare
electric
Articol extins/Info extins
cu material aditional
Greutate (în kg)
0,755
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MEYLE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
STELLOX
STELLOX
SWAG
JP GROUP
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
MAGNETI MARELLI
METZGER
METZGER
MAPCO
VALEO
VALEO
OEM
MAGNETI MARELLI
VALEO
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
STANDARD
STANDARD
PROFIT
TOPRAN
MAXGEAR
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
KAGER
FORD
FORD
FORD
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
SIDAT
FISPA
PIERBURG
PIERBURG
PIERBURG
HOFFER
HOFFER
HOFFER
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
ERA
MESSMER
FORD USA
FORD USA
FORD USA
ACI - AVESA
ACI - AVESA
ACI - AVESA
ACI - AVESA
AIRTEX
AIRTEX
AIRTEX
STANDARD
STANDARD
BBT
BBT
LUCAS ELECTRICAL
DELPHI
DELPHI
STANDARD
STANDARD
JOHNS
STANDARD
STANDARD
PATRON
PATRON
PATRON
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
VEMO
VEMO
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP
WILMINK GROUP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.