pompa apa

pompa apa

OEM: WG1237718
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu flansa
Mod de operare
mecanic
Masa [g]
2340
Incarcare date...
SPIDAN
REINZ
REINZ
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
KWP
FEBI BILSTEIN
PEX
PEX
GOETZE
GOETZE
SPESSO
SPESSO
METELLI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
MEYLE
GERI
KAGER
CAR
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CORTECO
ALFA
CORTECO
ASHIKA
KOLBENSCHMIDT
AJUSA
AJUSA
VALEO
ELRING
SPIDAN
RUVILLE
RUVILLE
AIRTEX
ELRING
SWAG
AQUAPLUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
SASIC
SPIDAN
SPIDAN
ELWIS ROYAL
DENCKERMANN
OPTIMAL
PARAUT
COMLINE
FIRST LINE
PAYEN
PAYEN
BTS Turbo
BTS Turbo
GMB
GMB
DOLZ
FENOX
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
NPW
BTS Turbo
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
BTS Turbo
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AURADIA
JWP
JWP
KAVO PARTS
JWP
GGT
GRAF
HAVAM
MGA
Saleri SIL
GP
BUGATTI
JAPANPARTS
HAVAM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BTS Turbo
GLASER
SKF
SKF
HK
HK
OEM
LPR
DELPHI
FAI AutoParts
AISIN
AISIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.