pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: C070-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Mod de operare
mecanic
Articol extins/Info extins
cu garnituri
Greutate (în kg)
2,460
Numar bucati necesare
1
Inaltime totala
148,5
Incarcare date...
REINZ
KWP
PEX
PEX
METELLI
HYUNDAI
HYUNDAI
MEYLE
KAGER
ASHIKA
MITSUBISHI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JAPKO
JP GROUP
CORTECO
ASHIKA
JAPKO
KOLBENSCHMIDT
AJUSA
VALEO
MITSUBISHI
HYUNDAI
RUVILLE
MITSUBISHI
RUVILLE
HYUNDAI
MAPCO
AIRTEX
AQUAPLUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SASIC
SPIDAN
GK
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
BORG & BECK
OEM
COMLINE
BGA
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
PAYEN
OPEL
HYUNDAI
GMB
UNIPART
DOLZ
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
NPS
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AURADIA
JWP
KAVO PARTS
MITSUBISHI
HEPU
GGT
BUGATTI
GRAF
MGA
Saleri SIL
MITSUBISHI
HYUNDAI
BUGATTI
JAPANPARTS
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
GLASER
SKF
MITSUBISHI
SKF
LPR
DELPHI
MITSUBISHI
HYUNDAI
FAI
FAI AutoParts
KAISHIN
AISIN
AISIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.