pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: FWP2150
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
25
Articol extins/Info extins
cu garnituri
Specificatie
with evap. Chamber
Fulie pompa apa -? [mm]
26
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
VAUXHALL
AIRTEX
AIRTEX
METELLI
METELLI
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
FEBI BILSTEIN
METELLI
VALEO
VALEO
MEYLE
MEYLE
MEYLE
MEYLE
OPEL
VAUXHALL
RUVILLE
RUVILLE
TRISCAN
JP GROUP
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DAEWOO
GENERAL MOTORS
CHEVROLET
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
BGA
SOLID AUTO (UK)
DELPHI
COMLINE
OEM
GMB
UNIPART
UNIPART
UNIPART
NIPPARTS
MOPROD
DOLZ
DOLZ
SALERI
GRAF
METELLI
SALERI
SALERI
BUGATTI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEL
VAUXHALL
UNIPART
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
MOTAQUIP
GATES
LPR
LPR
DELPHI
FAI AutoParts
FAI AutoParts

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.