pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: ADL149101
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Greutate (în kg)
0,63
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KWP
AUTOMEGA
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
AIRTEX
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
TOPRAN
MAPCO
METELLI
METELLI
METELLI
METELLI
AUTOMEGA
KAGER
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
JAPKO
SASIC
KLAXCAR FRANCE
ALFA ROMEO
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
INA
ALFA ROMEO
FIAT
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
MEYLE
RUVILLE
RUVILLE
PIERBURG
CIFAM
AQUAPLUS
AQUAPLUS
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SPIDAN
GK
DOLZ
DENCKERMANN
OEM
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
THERMOTEC
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FLENNOR
FENOX
FENOX
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Saleri SIL
Saleri SIL
KEY PARTS
GRAF
GRAF
GRAF
KWP
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
MDR
HEPU
BUGATTI
BUGATTI
GRAF
Saleri SIL
Saleri SIL
GGT
JAPANPARTS
PROTECHNIC
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
VAICO
SKF
SKF
STATIM
OPEN PARTS
AISIN
WILMINK GROUP
METZGER
GATES
HUTCHINSON
LPR
OPTIBELT
DELPHI
CONTITECH
FAI AutoParts
AUTLOG
VAN HECK
AUTOTEAM
CALIBER
KM International

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.