Set pompa apa + curea dintata Marire poza

Set pompa apa + curea dintata

OEM: K984045D
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numarul de curele
1
Latime [mm]
26
Numar dinti
143
contine role
1
Articol extins/Info extins 2
cu amortizor, rola intinzatoare
Actionare rola intinzatoare
manual
Incarcare date...
SPIDAN
SPIDAN
TRIPLE FIVE
TRIPLE FIVE
FEBI BILSTEIN
KWP
AIRTEX
AIRTEX
PEX
PEX
SWAG
METELLI
KAGER
CAR
GERI
MAGNETI MARELLI
TRIPLE FIVE
MEYLE
VALEO
INA
INA
MEYLE
INA
RUVILLE
SPIDAN
AUTEX
RUVILLE
RUVILLE
KÜHLER SCHNEIDER
FEBI BILSTEIN
AQUAPLUS
AQUAPLUS
TRISCAN
SASIC
SPIDAN
DAYCO
OEM
AUTEX
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
DAYCO
AURADIA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROVER
BLMC
CONTITECH
CONTITECH
GMB
INA
INA
INA
INA
INA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
SNR
ROVER
ROVER
GMB
ROVER
AUSTIN/MG
LAND ROVER
FENOX
TRIPLE FIVE
OEM
LUCAS ENGINE DRIVE
ROVER
ROVER
ROVER
DOLZ
DOLZ
TRIPLE FIVE
HEPU
BUGATTI
GGT
GGT
Saleri SIL
GRAF
HAVAM
MGA
BUGATTI
Saleri SIL
TRIPLE FIVE
ROVER
LAND ROVER
ROVER
ROVER
LAND ROVER
HEPU
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
TRIPLE FIVE
RPK
HK
GATES
TRIPLE FIVE
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
HK
OPEN PARTS
HUTCHINSON
GATES
LPR
LPR
DELPHI
FAI AutoParts
TRIPLE FIVE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.