Set pompa apa + curea dintata Marire poza

Set pompa apa + curea dintata

OEM: PK78220
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numarul de curele
1
contine role
1
Latime [mm]
24
Numar dinti
104
Incarcare date...
SPIDAN
ASHUKI
ASHUKI
HONDA
BANDO
HUTCHINSON
KWP
AIRTEX
IPD
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
JAPANPARTS
FEBI BILSTEIN
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
BOSCH
OEM
PEX
METELLI
FEBI BILSTEIN
IPD
MEYLE
GERI
KAGER
CAR
CAR
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
FLENNOR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
NSK-RHP
INA
INA
INA
INA
GATES
RUVILLE
RUVILLE
ISUZU
ISUZU
AUTEX
RUVILLE
GK
SWAG
SWAG
TEMOT
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
AIRTEX
DAYCO
DENCKERMANN
BLUE PRINT
OPTIMAL
DAYCO
COMLINE
BGA
BREDA LORETT
CONTITECH
CONTITECH
JAPANPARTS
KAVO PARTS
INA
FIRST LINE
VEYANCE
MGA
SCT Germany
SNR
GMB
NPS
DOLZ
NPS
AURADIA
OPTIBELT
OPTIBELT
HUTCHINSON
JWP
KAVO PARTS
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
GATES
DAYCO
ROVER
OEM
Saleri SIL
IDROMEC
GRAF
MGA
OEM
JAPANPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
RPK
ROULUNDS RUBBER
HK
GATES
AIRTEX
AE
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
HK
STATIM
OPEN PARTS
LPR
RHIAG
DELPHI
FAI AutoParts
AISIN
AISIN
TRIPLE FIVE
GATES
OPTIBELT
OPTIMAL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.