Set pompa apa + curea dintata Marire poza

Set pompa apa + curea dintata

OEM: PK06161
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numarul de curele
1
contine role
1
Numar dinti
122
Latime [mm]
26
Agregate angrenate
agregat antrenat:arbore cu came
alternativ
Incarcare date...
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
KWP
KWP
TOPRAN
MEYLE
HUTCHINSON
IPD
FEBI BILSTEIN
LEMFÖRDER
FEBI BILSTEIN
PEX
BOSCH
OEM
IPD
PEX
MAPCO
METELLI
METELLI
FEBI BILSTEIN
KAGER
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
HEPU
SWAG
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
MS (Motor Service)
CAR
FLENNOR
MAPCO
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MEYLE
INA
INA
INA
GATES
INA
RUVILLE
RUVILLE
SWAG
AUTEX
RUVILLE
GK
AQUAPLUS
TRISCAN
VOLVO
VOLVO
SASIC
SPIDAN
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
DAYCO
TRIPLE FIVE
DOLZ
ACDelco
OPTIMAL
BGA
CONTITECH
THERMOTEC
INA
TRW
FIRST LINE
FLENNOR
VEYANCE
MGA
SCT Germany
SNR
FENOX
OPTIBELT
OPTIBELT
LUCAS ENGINE DRIVE
OEM
BUGATTI
GGT
Saleri SIL
GP
IDROMEC
GRAF
GRAF
MGA
OEM
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
DOLZ
RPK
ROULUNDS RUBBER
HK
HK
GATES
AIRTEX
AE
AE
CONTITECH
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
HK
OPEN PARTS
BERTOLOTTI
LPR
RHIAG
DELPHI
DELPHI
FAI AutoParts
AISIN
GATES
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.