pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: P836
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
roata de curea presata
Mod de operare
mecanic
Numar dinti
20
Diametru roata suplimentara [mm]
69
Masa [g]
1050
Articol extins/Info extins
cu etansare
Incarcare date...
SPIDAN
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
KWP
KWP
MEYLE
MEYLE
MEYLE
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
AIRTEX
SUZUKI
PEX
BOSCH
SASIC
SASIC
MAPCO
MAPCO
METELLI
METELLI
HYUNDAI
GERI
CAR
KAGER
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
INA
SPIDAN
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
TOPRAN
KÜHLER SCHNEIDER
AKS DASIS
AKS DASIS
AQUAPLUS
AQUAPLUS
AQUAPLUS
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
LANCIA
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
DENCKERMANN
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
DOLZ
BGA
DELPHI
THERMOTEC
THERMOTEC
DAYCO
TRW
AURADIA
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
GMB
ROVER
ROVER
UNIPART
FENOX
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
OEM
Saleri SIL
GGT
GGT
IDROMEC
GRAF
HAVAM
MGA
Saleri SIL
BUGATTI
Saleri SIL
GP
GRAF
MGA
ROVER
ROVER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SUZUKI
VAICO
CONTITECH
SKF
STATIM
HK
OPEN PARTS
OPEN PARTS
BERTOLOTTI
HUTCHINSON
LPR
LPR
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FAI AutoParts
FAI AutoParts
RHIAG
AURADIA
AISIN
GATES

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.