pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: P316
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
cu cep sferic
Mod de operare
mecanic
Numar dinti
25
Masa [g]
1020
Numar aripi
8
Articol extins/Info extins
cu etansare
Incarcare date...
SPIDAN
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
KWP
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
AIRTEX
LEMFÖRDER
PEX
BOSCH
TOPRAN
MAPCO
METELLI
CHEVROLET
OPEL
ALFA
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
AUTOMEGA
GERI
MASTER-SPORT
KAGER
CAR
ASHIKA
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
ASHIKA
SWAG
VAICO
SWAG
KLAXCAR FRANCE
MAXGEAR
OPEL
KOLBENSCHMIDT
VALEO
INA
SPIDAN
MEYLE
MEYLE
MEYLE
OPEL
RUVILLE
RUVILLE
KÜHLER SCHNEIDER
AKS DASIS
AQUAPLUS
TEMOT
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
HELLA
HELLA
SASIC
CHEVROLET
DAEWOO
SPIDAN
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
CHEVROLET
CHEVROLET
OPEL
CHEVROLET
OPEL
AUTEX
DENCKERMANN
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
BGA
BGA
THERMOTEC
DAYCO
KAVO PARTS
AURADIA
TRW
FIRST LINE
FLENNOR
GMB
UNIPART
FENOX
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
DOLZ
DOLZ
AURADIA
OEM
IPD
GGT
GGT
SALERI
GP
GRAF
HAVAM
MGA
GP
GP
Saleri SIL
SALERI
BUGATTI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SCT Germany
VAICO
CONTITECH
SKF
DELTA
HK
STATIM
OPEN PARTS
BERTOLOTTI
AISIN
HUTCHINSON
LPR
RHIAG
DELPHI
FAI AutoParts
RHIAG
AURADIA
GATES

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.